Oferim consultanta si concepem strategii destinate proceselor de achiziti publice, atat pentru companii, cat si pentru autoritati si institutii, urmarind utilizarea eficienta a fondurilor.
Procesul de achizitii publice reuneste un ansamblu de activitati necesare pentru atribuirea de contracte ce faciliteaza dobandirea de produse, lucrari sau servicii. Examinam toti factorii implicati printr-o analiza corecta a costurilor, riscurilor si beneficiilor.
Asiguram transparenta si integritatea pe durata planificarii, lansarii, derularii si finalizarii tuturor procedurilor.
Consultanta in achizitii pentru companii
Valorificam oportunitatile lansate de licitatiile publice pentru a castiga contracte ce contribuie la dezvoltarea afacerilor.
Monitorizam sursele de promovare a procedurilor de atribuire, identificam achizitiile relevante si oferim asistenta tehnica in realizarea ofertei de participare.
De asemenea, asiguram continuitatea printr-un management integrat si performant al contractelor.
Consultanta in achizitii pentru institutiii si autoritati publice
Printr-o larga experinta in domeniul achizitiilor publice, suntem parteneri de incredere in procesul de atribuire acontractelor.
Supraveghem dinamica legislativa si oferim indrumare in elaborarea documentatiilor necesare si in utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P).
Consultantii nostri ofera asistenta si in cadrul negocierilor premergatoare incheierii contractelor de lucrari, bunuri sau servicii, sprijin in intocmirea dosarului si monitorizarea modului de derulare al contractelor.