Asistent executiv pentru biroul din Iași

Descriere poziție
Căutam o persoană energică, sociabilă, atentă la detalii, cu atitudine pozitivă, flexibilitate și perseverenta, cu abilități de comunicare și relaționare, în vederea asigurării în dublu sens a fluxului informațional între companie și clienții externi, precum și între departamente.

Locația
Asistentul executiv își va desfășura activitatea în cadrul biroului din Iași, în vederea îndeplinirii unor sarcini de organizare, comunicare, documentare în sprijinul managerilor și specialiștilor și de coordonare a gestiunii interne a punctului de lucru Iași.

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
  • Cunoștințe avansate de Microsoft Office;
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
  • Capacitate de a respecta termene limită;
  • Abilitatea de a păstra confidențialitatea informațiilor;
  • Interes personal pentru îmbunătățirea permanentă a abilităților administrative și personale;
  • Abilități de comunicare (scrisă și orală), sociabilitate, lucru în echipă;
  • Cunoștințe avansate de limba engleză;
  • Disponibilitate pentru deplasări pe distanțe scurte, medii la clienți, autorități de implementare, instituții publice, etc.

Ce responsabilități vei avea

  • Îndeplinești sarcinile delegate de directorul general;
  • Redactezi corespondența de afaceri necesară desfășurării activității;
  • Asiguri transmiterea corespondenței prin poștă, fax, e-mail;
  • Actualizezi baza de date de documente și resurse;
  • Elaborezi și redactezi documente și situații cerute de management;
  • Asiguri suportul administrativ pentru toate departamentele companiei;
  • Administrezi activitatea de protocol;
  • Asiguri evidența obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe, precum și gestionarea resurselor materiale ale organizației – consumabile, birotică, protocol);
  • Gestionezi apelurile telefonice primite, mesajele de fax primite și trimise, e-mailurile;
  • Primești corespondența de birou, înregistrezi, sortezi și asiguri distribuirea acesteia;
  • Oferi asistență logistică în pregătirea deplasărilor, întâlnirilor și organizarea de evenimente;
  • Gestionezi relațiile cu prestatorii de servicii și furnizorii;
  • Actualizezi baza de date de documente și resurse;
  • Te deplasezi pe distanțe scurte, medii la clienți, autorități de implementare, instituții publice, etc.

Constituie avantaj:
Experiența anterioară într-o poziție similară;
Noțiuni de management de proiect;
Abilitați de middle management.

Condițiile postului:
Condiții fizice ale muncii: Muncă de birou, deplasări ocazionale pe distanțe scurte, medii la clienți, autorități de implementare, instituții publice, etc.
Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână;
Natura muncii: Muncă individuală cât și muncă de echipă;
Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată.

Ce oferim
Angajator stabil în piața de consultanță;
Mediu profesionist de lucru;
Bonusuri în funcție de performanțe;
Oportunități de formare și specializare profesională;
Zile libere pentru evenimente speciale;
Decontare transport;
Asigurare de răspundere civilă față de angajați (la nivel de companie);
Asigurare de răspundere profesională (la nivel de companie).

Dosarul de candidatură (CV însoțit de scrisoare de intenție/motivație, cu specificația postului, precum și copii ale documentelor relevante care susțin informațiile din CV se trimit în atenția Departamentului Resurse Umane prin e-mail la adresa office@konsent.ro sau prin fax la numărul 0372 030 666.
Pentru mai multe detalii despre compania noastră și proiectele în care este implicată, puteți accesa pagina de internet http://www.konsent.ro.
Candidații sunt rugați să introducă în CV următoarea clauză: Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale pentru a putea primi oferte pentru postul de Asistent executiv din partea KONSENT SA cu sediul în Iași, Aleea Camil Ressu, nr. 6, România.
Vă informăm cu privire la posibilitatea de retragere a consimțământului în orice moment trimițând un e-mail la: office@konsent.ro. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
KONSENT SA prelucrează datele dumneavoastră în scopul evaluării candidaturii pentru postul de Asistent executiv. Dacă la angajare nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, KONSENT SA în calitate de angajator nu poate să demareze demersurile legale pentru întocmirea CIM și executarea acestuia.
La nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”); informații complete privind protecția datelor personale ale dvs. le găsiți pe site-ul www.dataprotection.ro.