CARIERE

In activitatea noastra, echipa reprezinta cea mai importanta resursa de care dispunem. 
Cautam in mod constant minti stralucite si analitice, care sa imbratiseze valorile KONSENT si dorinta de a se implica in proiecte ce conteaza in viata comunitatii.

Planurile KONSENT tintesc sus si suntem constienti ca nu am fi putut ajunge unde suntem astazi fara o echipa bine instruita si cu o dorinta constanta de imbunatatire.

Daca va doriti sa lucrati intr-un mediu deschis, orientat spre succes si sa faceti un pas inainte in cariera, va asteptam sa mergem impreuna in aceeasi directie.
Promitem o calatorie care va merita fiecare efort.

Vedeti care sunt oportunitatile de cariera disponibile in acest moment la KONSENT.

KONSENT SA își extinde echipa de experți și angajează Diriginți de șantier (specializarea CFDP) în cadrul contractelor de servicii de supervizare din județele Maramureș, Sălaj, Satu Mare.

RESPONSABILITĂȚI
> Realizarea activităților de dirigenție de șantier, verificări, participare la teste, participarea la faze determinante;
> Supervizarea contractelor de lucrări;
> Atribuții în conformitate cu legislația în vigoare;
> Elaborarea documentelor specifice activității;
> Colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de documentații, analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări.

CERINȚE
> Studii superioare, profil tehnic CFDP.
> Capacitate de organizare și planificare;
> Nivel foarte bun de operare calculator: Excel, Word;
> Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități;
> Lucru în echipă;
> Permis de conducere minim categoria B.

CONSTITUIE AVANTAJ
> Experiență în calitate de diriginte de șantier în cel puțin un contract/proiect similar (ce a inclus lucrări de construire/ reabilitare/extindere rețele de drumuri județene sau superior);

CONDIȚIILE POSTULUI
> Locul muncii: În șantier și la biroul de proiect din Baia Mare;
> Condiții fizice ale muncii: Activitate continuă în șantier (condiții normale de lucru);
> Program de lucru: part-time;

BENEFICII
> Mediu profesionist de lucru;
> Pachet salarial corespunzător;
> Activarea într-o piață de consultanță în continuă mișcare.

APLICĂ
Dosarul de candidatură (CV însoțit de copii ale documentelor relevante care susțin informațiile din CV se trimit prin e-mail la adresa office@konsent.ro.
Pentru mai multe detalii despre compania noastră și proiectele în care este implicată, puteți accesa pagina de internet http://www.konsent.ro.

Data limită de depunere a candidaturilor este 2 martie 2021.

Konsent este cea mai mare companie de servicii de supervizare din Nord-Estul României

Candidații sunt rugați să introducă în CV următoarea clauză: Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale pentru a putea primi oferte/informații pentru locul de muncă vizat din partea KONSENT SA cu sediul în Iași, Aleea Camil Ressu, nr. 6, România.

Vă informăm cu privire la posibilitatea de retragere a consimțământului în orice moment trimițând un e-mail la: office@konsent.ro. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

KONSENT SA prelucrează datele dumneavoastră în scopul evaluării candidaturii. Dacă la angajare nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, KONSENT SA în calitate de angajator nu poate să demareze demersurile legale pentru întocmirea CIM și executarea acestuia.

La nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (“ANSPDCP”); informații complete privind protecția datelor personale ale dvs. le găsiți pe site-ul www.dataprotection.ro.

Descriere poziție:

Managerul de proiect va asigura coordonarea portofoliului de contracte de consultanță ale companiei din Iași și din regiune și va realiza coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectelor în vederea atingerii obiectivelor stabilite.

Condițiile postului:

  • Muncă de birou, deplasări în țară la sediul clienților;
  • Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână;
  • Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată.

Responsabilități:

  • Realizarea activităților de management de proiect, planificare, monitorizare activități, controlul costurilor, raportare, evaluare;
  • Colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;
  • Asigurarea comunicării cu partenerii din cadrul proiectului și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din contractele de consultanță;
  • Pregătirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele, consultanții si alți colaboratori implicați;
  • Asigura circulația informației in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale companiei, organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect;
  • Asigura rezolvarea problemelor apărute in realizarea proiectului si informează la timp echipa de management despre problemele apărute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
  • Face propuneri de îmbunătățire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.

Cerințe:

  • Absolvent de studii superioare.
  • Experiență anterioară în consultanță în management și în coordonarea de proiecte (preferabil minim 3 ani);
  • Responsabilitate, putere de concentrare și eficiență în muncă;
  • Capacitatea de a lucra independent;
  • Persoana organizată;
  • Nivel foarte bun de operare calculator: Excel, Word, Power Point, Outlook, MS Project;
  • Cunoștințe avansate de limba engleză (în special scris);
  • Abilitați de comunicare (scrisă și verbală), lucru în echipă
  • Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități;
  • Abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
  • Buna gestionare a termenelor limită;
  • Abilitatea de a lua decizii și de a lucra în echipă;
  • Excelente abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții;
  • Creativitate și flexibilitate;
  • Cunoștințe în domeniul achizițiilor publice;
  • Permis de conducere categoria B și disponibilitate de a călători prin țară.

Beneficii:

  • Mediu profesionist de lucru;
  • Salariu motivant;
  • Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației;
  • Perfecționarea și specializarea;
  • Activarea într-o piață de consultanță în continuă mișcare;

CV-ul poate fi trimis pe e-mail la adresa office@konsent.ro sau prin fax la numărul 0372 030 666.

Candidații sunt rugați să introducă în CV următoarea clauză: Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale pentru a putea primi oferte/informații pentru locul de muncă vizat din partea KONSENT SA cu sediul în Iași, Aleea Camil Ressu, nr. 6, România.

Vă informăm cu privire la posibilitatea de retragere a consimțământului în orice moment trimițând un e-mail la: office@konsent.ro. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

KONSENT SA prelucrează datele dumneavoastră în scopul evaluării candidaturii. Dacă la angajare nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, KONSENT SA în calitate de angajator nu poate să demareze demersurile legale pentru întocmirea CIM și executarea acestuia.

La nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (“ANSPDCP”); informații complete privind protecția datelor personale ale dvs. le găsiți pe site-ul www.dataprotection.ro.

Descriere poziție:

Consultantul își va desfășura activitatea în cadrul departamentului de management de proiect, în vederea implementării proiectelor/contractelor din portofoliul companiei (asistență la derularea procedurilor de achiziții publice, elaborarea documentațiilor aferente cererilor de plată/rambursare, elaborarea rapoartelor de progres lunare și trimestriale, elaborarea documentelor/documentațiilor specifice managementului de proiect, asistență acordată clienților pe toată perioada derulării proiectelor și pe perioada de monitorizarea a acestora).

Condițiile postului:

> Muncă de birou, deplasări în țară la sediul clienților;
> Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână;
> Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată.

Responsabilități:
> Coordonarea unui portofoliu de proiecte;
> Realizarea activităților de management de proiect, planificare, monitorizare activități, controlul costurilor, raportare, evaluare;
> Colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;

Cerințe:
> Absolvent de studii superioare.
> Responsabilitate, putere de concentrare și eficiență în muncă;
> Capacitatea de a lucra independent;
> Persoana organizată;
> Nivel foarte bun de operare calculator: Excel, Word, Power Point, MS Project;
> Cunoștințe avansate de limba engleză (în special scris);
> Abilitați de comunicare (scrisă și verbală), lucru în echipă;
> Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități;
> Abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
> Buna gestionare a termenelor limită;
> Abilitatea de a lua decizii și de a lucra în echipă;
> Excelente abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții;
> Creativitate și flexibilitate;
> Cunoștințe în domeniul achizițiilor publice;
> Permis de conducere categoria B și disponibilitate de a călători prin țară.

Beneficii:
> Mediu profesionist de lucru;
> Salariu motivant;
> Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației;
> Perfecționarea și specializarea;
> Activarea într-o piață de consultanță în continuă mișcare;

CV-ul poate fi trimis pe e-mail la adresa office@konsent.ro sau prin fax la numărul 0372 030 666.

Candidații sunt rugați să introducă în CV următoarea clauză: Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale pentru a putea primi oferte/informații pentru locul de muncă vizat din partea KONSENT SA cu sediul în Iași, Aleea Camil Ressu, nr. 6, România.

Vă informăm cu privire la posibilitatea de retragere a consimțământului în orice moment trimițând un e-mail la: office@konsent.ro. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

KONSENT SA prelucrează datele dumneavoastră în scopul evaluării candidaturii. Dacă la angajare nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, KONSENT SA în calitate de angajator nu poate să demareze demersurile legale pentru întocmirea CIM și executarea acestuia.

La nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (“ANSPDCP”); informații complete privind protecția datelor personale ale dvs. le găsiți pe site-ul www.dataprotection.ro.