Consultant financiar Iași

Descriere poziție

Căutam o persoană dinamică, responsabilă, eficientă, orientată către rezultat.

Oraș de lucru: Iași

 

Ești candidatul ideal dacă

Ești absolvent de Studii superioare în domeniul economic și/sau financiar;

Experiența ta profesională în domeniul economic și/sau financiar este de cel puțin 3 ani;

Deții cunoștințe foarte bune operare calculator Office (Word, Excel, Power Point), Internet, E-mail;

Cunoști limba engleză la nivel conversațional;

Ești o persoană comunicativă și ușor adaptabilă;

Ești organizat și planifici activitățile;

Ești un bun coechipier;

Deții permis de conducere categoria B.

 

Ce responsabilități vei avea

Emiți și monitorizezi facturile în portalul E-factura;

Centralizezi facturile primite;

Planifici plățile către furnizori și prestatori;

Realizezi procesele verbale de predare primire a livrabilelor;

Realizezi centralizatoare de încasări și plăți aferente fiecărui contract;

Elaborezi aplicații de plată aferente contractelor de servicii;

Realizezi prognoze de încasări și plăti;

Contribui la realizarea rapoartelor financiare, a cererilor de rambursare și a cererilor de plată;

Menții o corespondență permanentă cu cenzorii, auditorii și experții contabili ai companiei.

 

Condițiile postului

Condiții fizice ale muncii: Muncă de birou, deplasări pe distanțe scurte/ medii în Iași;

Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână;

Natura muncii: Muncă individuală cât și muncă de echipă;

Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată.

 

Ce oferim

Angajator stabil

Pachet salarial fix, bonus în funcție de performanțe;

Decontare transport;

Mediu profesionist de lucru;

Oportunități de formare și specializare profesională;

Zile libere pentru evenimente speciale;

Asigurare de răspundere civilă față de angajați (la nivel de companie);

Asigurare de răspundere profesională (la nivel de companie).

Alte beneficii.

Dosarul de candidatură (CV însoțit de scrisoare de intenție/motivație, cu specificația postului, precum și copii ale documentelor relevante care susțin informațiile din CV se trimit în atenția Departamentului Resurse Umane prin e-mail la adresa office@konsent.ro sau prin fax la numărul 0372 030 666.

Doar candidații care întrunesc toate condițiile vor fi selectați pentru interviu și vor fi contactați în maxim două săptămâni.

KONSENT vă garantează siguranța și confidențialitatea informațiilor furnizate, acestea fiind accesibile doar persoanelor autorizate.

Candidații sunt rugați să introducă în CV următoarea clauză: Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale pentru a putea primi oferte pentru postul de Consultant financiar Iași din partea KONSENT SA cu sediul în Iași, Aleea Camil Ressu, nr. 6, România. Vă informăm cu privire la posibilitatea de retragere a consimțământului în orice moment trimițând un e-mail la: office@konsent.ro. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. KONSENT SA prelucrează datele dumneavoastră în scopul evaluării candidaturii pentru postul de Consultant financiar Iași. Dacă la angajare nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, KONSENT SA în calitate de angajator nu poate să demareze demersurile legale pentru întocmirea CIM și executarea acestuia.

La nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”); informații complete privind protecția datelor personale ale dvs. le găsiți pe site-ul www.dataprotection.ro.