Secretar/ă pentru Biroul de proiect din loc. Cristești, Jud. Iași

Secretar/ă pentru Biroul de proiect din loc. Cristești, Jud. Iași

Proiectul Autostrăzii A8 – Tronson Tg. Neamț – Leghin

Descriere poziție

Căutam o persoană energică, sociabilă, atentă la detalii, cu atitudine pozitivă, perseverentă, cu abilități de comunicare și relaționare și lucru în echipă,  în vederea îndeplinirii unor sarcini administrative, în sprijinul echipei de proiect – Autostrada A8 – Tronson Tg. Neamț – Leghin.

Locație: Biroul de proiect va fi amenajat în Organizarea de Șantier din loc. Cristești, Județul Iași

Program: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână

Condiții fizice ale muncii: Muncă de birou, deplasări ocazionale la Biroul din Iași și la instituții publice

Natura muncii: Muncă individuală cât și muncă de echipă

Tip contract: Contract pe perioadă determinată de 24 luni (cu posibilitatea prelungirii acestuia)

CV -urile (cu experiența detaliată) sunt așteptate prin e-mail la adresa HR@konsent.ro până la data de 20 octombrie 2024.

Persoana de contact: Alina Savin, Manager Operațional

 

Cerințele postului

  • Cunoștințe avansate de Microsoft Office, internet, e-mail;
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
  • Capacitate de a respecta termene limită;
  • Dorința de a învăța lucruri noi;
  • Responsabilitate, corectitudine și seriozitate;
  • Atenție la detalii, bună comunicare (scrisă și orală), sociabilitate, lucru în echipă;
  • Permis de conducere categoria B.

 

Constituie avantaj:

  • Experiența anterioară într-o poziție similară;
  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
  • Noțiuni de management de proiect.

 

Ce responsabilități vei avea

  • Îndeplinești sarcinile delegate de Coordonatorul de Contract;
  • Redactezi corespondența necesară în cadrul proiectului și te asiguri de transmiterea acesteia prin poștă, fax, e-mail;
  • Elaborezi și redactezi documente și situații cerute de echipa de proiect;
  • Asiguri suportul administrativ pentru echipa de proiect;
  • Administrezi activitatea de protocol;
  • Asiguri evidența obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe, precum și gestionarea resurselor materiale ale biroului – consumabile, birotică, protocol;
  • Gestionezi apelurile telefonice primite, mesajele de fax primite și trimise, e-mailurile;
  • Primești corespondența de birou, înregistrezi, sortezi și asiguri distribuirea acesteia;
  • Oferi asistență logistică în pregătirea deplasărilor, întâlnirilor și organizarea de evenimente;
  • Realizezi rapoarte lunare și trimestriale de progres;
  • Gestionezi relațiile cu prestatorii de servicii și furnizorii;
  • Actualizezi baza de date de documente și resurse;
  • Te deplasezi, ocazional, pe distanțe scurte și/ sau medii instituții publice și la Biroul din Iași.

 

Ce oferim

  • Angajator stabil;
  • Pachet salarial fix, bonus în funcție de performanțe;
  • Decontare transport – la și de la locul de muncă;
  • Mediu profesionist de lucru;
  • Oportunități de formare și specializare profesională;
  • Zile libere pentru evenimente speciale;
  • Abonament medical Premium la Regina Maria;
  • Alte beneficii, după parcurgerea perioadei de probă.

 

Dacă îndeplinești condițiile de mai sus, te așteptăm în echipa noastră.

Dacă ai prieteni care ar fi interesați de această poziție, transmite mesajul mai departe.

Trimite-ne CV-ul (cu experiența detaliată) la 📧 HR@konsent.ro până la 20 octombrie 2024.

*Numai persoanele selectate vor fi contactate în vederea participării la interviu.

Candidații sunt rugați să introducă în CV următoarea clauză: ”Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale pentru a putea primi oferte pentru postul de Secretar/ă din partea KONSENT SA.”

Vă informăm cu privire la posibilitatea de retragere a consimțământului în orice moment trimițând un e-mail la: HR@konsent.ro. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. KONSENT SA prelucrează datele dumneavoastră în scopul evaluării candidaturii pentru postul de Secretar/ă. Dacă la angajare nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, KONSENT SA în calitate de angajator nu poate să demareze demersurile legale pentru întocmirea CIM și executarea acestuia. Înscrierea oricărei informații în baza de date este strict confidențială. KONSENT vă garantează siguranța și confidențialitatea informațiilor furnizate, acestea fiind accesibile doar persoanelor autorizate.

La nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”); informații complete privind protecția datelor personale ale dvs. le găsiți pe site-ul www.dataprotection.ro.