REABILITAREA SPITALULUI JUDEȚEAN DE URGENȚĂ “DR. CONSTANTIN OPRIȘ” BAIA MARE

Valoarea totală: 70.627.740,32 lei.

Obiectivul general:
Obiectivul general al proiectului îl constituie reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă “Dr. Constantin Opriş” din Baia Mare.

Obiective specifice ale proiectului:

  • Îmbunătăţirea calităţii serviciilor medicale oferite;
  • Creşterea gradului de confort al pacienţilor internaţi;
  • Mărirea gradului de igienă şi a controlului microbian;
  • Creşterea gradului de protecţie la incendii;
  • Asigurarea accesibilităţii persoanelor cu handicap;
  • Optimizarea cheltuielilor cu utilităţile;
  • Respectarea normativelor în vigoare privind siguranţa în exploatare, conservarea energiei.

Rezultate:

  • unitate medicală reabilitată – Spitalul Judeţean de Urgenţă;
  • acces crescut cu cca 10% la unităţile medicale reabilitate/modernizate/
  • echipate;
  • creşterea eficienţei energetice în unitatea reabilitată cu cca. 70,54%;
  • creşterea cu 7,56 % a numărului de persoane care beneficiază de infrastructură reabilitată / modernizată / echipată – infrastructura pentru sănătate;
  • reducerea costurilor de operare a spitalului (cheltuieli cu utilităţile) de la 5.074 mii lei la 3.987 mii lei anual.

Servicii:

  • Realizarea monitorizării activităţilor proiectului;
  •  Elaborarea rapoartelor de progres în conformitate cu cerinţele finanţatorului;
  •  Elaborarea cererilor de rambursare în conformitate cu cerinţele finanţatorului;
  •  Asistență în domeniul achizițiilor;
  •  Colaborarea cu membrii echipei de proiect în derularea tuturor activităţilor;
  •  Colaborarea cu toţi prestatorii implicaţi în realizarea proiectului în scopul îndeplinirii sarcinilor contractuale;
  • Asigurarea respectării legalităţii şi conformităţii tuturor activităţilor şi acţiunilor din cadrul proiectului;
  • Elaborarea de documente solicitate de OI, AM POR şi de alte organisme care vor solicita date şi informatii privind derularea Contractului de finanţare;
  • Alte activităţi şi obligaţii ale Consultantului.