Șofer de protocol și administrativ pentru Biroul din Iași

Descriere poziție

Căutam o persoană serioasă, energică, responsabilă, corectă, cu abilități de comunicare și relaționare, pasionată de condus autoturisme și cu abilități excelente de șofat.

Acest rol implică deplasări pe distanțe lungi în țară cât și local în Iași, gestionarea autoturismelor firmei, și muncă de birou pentru organizarea activității.

 

Condițiile postului

Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână (compensat cu perioadele de deplasări lungi).

Condiții fizice ale muncii: deplasări pe distanțe lungi în țară cât și local în Iași, muncă de birou pentru organizarea activității.

Natura muncii: Muncă individuală cât și muncă de echipă.

Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată.

CV-urile (cu experiența detaliată + recomandări) sunt așteptate prin e-mail la adresa HR@konsent.ro până la data de 28.02.2025.

 

Cerințe:

  • Deții permis de conducere categoria B de minim 5 ani;
  • Prezinți la angajare cazier judiciar fără mențiuni precum și cazier rutier fără abateri grave;
  • Minim 2 ani experiență într-un rol similar;
  • Disciplinat în trafic;
  • Ești o persoană organizată, responsabilă și pro activă;
  • Seriozitatea, punctualitatea, discreția, fac parte din calitățile tale.
  • Te adaptezi ușor la un mediu de lucru dinamic;
  • Ai disponibilitate pentru deplasări, în interes de serviciu, în țară.

 

Ce responsabilități vei avea

  • Conduci autoturismele companiei în interes de serviciu;
  • Asiguri transportul persoanelor din managementul companiei în deplină siguranță;
  • Cunoști și Respecți regulile stabilite de legislația în vigoare privind circulația pe drumurile publice, precum și regulamentul și instrucțiunile interne;
  • Gestionezi și actualizezi baza de date cu toate informațiile relevante pentru fiecare autoturism al firmei;
  • Asiguri buna funcționare a autoturismelor firmei (programări revizii, reparații, întreținere), curățenia autoturismelor în folosință, aprovizionarea consumabilelor (carburant, lichid de parbriz, odorizant auto, etc.);
  • Urmărirea dosarelor de asigurare RCA și CASCO și a reparării mașinilor avariate de la începere dosar pana la scoaterea mașinii din service și încasarea daunei;
  • Verificarea generală lunară a stării mașinilor;
  • Ținerea gestiunii anvelopelor de iarna/vara și schimbarea acestora la service;
  • Menții o bună relație cu Registrul Auto Român, Poliția Română, companiile de asigurări, companiile de leasing și service-urile auto;
  • Ții evidența documentelor autoturismelor companiei și urmărești actualizarea acestora: ITP, rovinietă, polițe RCA și CASCO, etc.
  • Întocmești acte atunci când este cazul (foaie de parcurs, deconturi, etc.);
  • Asiguri preluarea, distribuirea și/sau depunerea de documente în numele societății la diverse instituții, conform indicațiilor oferite de către managerul direct;
  • Responsabil cu vânzarea autoturismelor din companie, respectiv de reînnoirea parcului auto;
  • Întocmirea diverselor rapoarte specifice activității;
  • Permanent ținuta vestimentară îngrijită;
  • Verifici consumabilele Biroului din Iași și asiguri stocul necesar;
  • Menții legătura cu furnizorii;
  • Trimiți și recepționezi colete în/din țară; menții legătura cu cei de la compania de Curierat;
  • Asiguri suport echipei pentru orice problemă administrativă din aria ta de activitate.

 

Avantaj:

  • Ești familiarizat cu pachetul Microsoft Office, în special – Word, Excel;
  • Cunoștințe tehnice/mecanice;
  • Studii superioare.

* Pentru a dovedi că te potrivești jobului, vei parcurge câteva interviuri și un test de conducere.

 

Ce oferim

  • Angajator stabil;
  • Pachet salarial fix, bonus în funcție de performanțe;
  • Decontare transport – la și de la locul de muncă;
  • Mediu profesionist de lucru;
  • Oportunități de formare și specializare profesională;
  • Zile libere pentru evenimente speciale;
  • Abonament medical Premium la Regina Maria;
  • Alte beneficii, după parcurgerea perioadei de probă.

 

Dacă îndeplinești condițiile de mai sus, te așteptăm în echipa noastră.

Dacă ai prieteni care ar fi interesați de această poziție, transmite mesajul mai departe.

Trimite-ne CV-ul (cu experiența detaliată) la 📧 HR@konsent.ro până la 28 februarie 2025.

 

*Numai persoanele selectate vor fi contactate în vederea participării la interviu.

 

Pentru mai multe detalii despre compania noastră și proiectele în care este implicată, puteți accesa pagina de internet http://www.konsent.ro.

 

Candidații sunt rugați să introducă în CV următoarea clauză: ”Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale pentru a putea primi oferte pentru postul de Șofer de protocol și administrativ pentru Biroul din Iași din partea KONSENT SA.”

Vă informăm cu privire la posibilitatea de retragere a consimțământului în orice moment trimițând un e-mail la: HR@konsent.ro. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării, care a fost făcută pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. KONSENT SA prelucrează datele dumneavoastră în scopul evaluării candidaturii pentru postul de Șofer de protocol și administrativ pentru Biroul din Iași. Dacă la angajare nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, KONSENT SA în calitate de angajator nu poate să demareze demersurile legale pentru întocmirea CIM și executarea acestuia. Înscrierea oricărei informații în baza de date este strict confidențială. KONSENT vă garantează siguranța și confidențialitatea informațiilor furnizate, acestea fiind accesibile doar persoanelor autorizate.

La nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”); informații complete privind protecția datelor personale ale dvs. le găsiți pe site-ul www.dataprotection.ro.